Returnarea produselor

     

Suport Clienti: 0753 782 735

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

  

    Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 30 (treizeci) zile de la data primirii coletului de catre S Maxx Rambursarea contravalorii produsului returnat se face exclusiv prin transfer bancar, consumatorul asumandu-si obligatia de a transmite un cod IBAN si titularul contului, in lei. S Maxx, va putea amana rambursarea contravalorii produsului daca toate detaliile necesare platii sunt gresite sau incomplete.

    Pentru a informa S Maxx. cu privire la returnarea produselor, clientul trebuie sa ne contacteze prin email: Heyshoes8@yahoo.com

 

Daca doriti inlocuirea produsului cu o alta marime sau un alt model/produs :

  • Avem rugamintea la dvs sa ne informati prin email la: Heyshoes8@yahoo.com 

Nota:

  • in cazul in care noul produs nu va fi disponibil, clientul va fi informat prin telefon sau email in maxim 48 de ore, iar in cazul in care acesta nu mai doreste alt produs, i se vor returna banii in maxim 30 zile de la data notificarii deciziei sale.